20 april

20 april 2018 - Yogyakarta, Indonesië

Om 4:30 gewekt door de wekservice om op tijd klaar te zijn voor vertrek. Om 6:30 uur vertrek met een minibus richting het station. Om 7:30 uur vertrok de trein richting Yogyakarta. Na een prachtige treinreis met indrukwekkende beelden van rijstvelden om 15:30 uur aangekomen en weer door onze eigen bus opgehaald en naar het hotel gebracht. Dit ophalen had wel enkele strubbelingen . Vanwege omstandigheden kon de bus niet bij het station komen, waarop de reisleidster ons accuut met 2 man in een riksja voor 1 persoon dirigeerde om ons bij de bus te brengen. Uitgerekend wij hadden een fietsende riksja, de overige groepsleden hadden er een met een motortje. Half bij elkaar op schoot incl de rugtassen in de riksja en bij een hobbeltje onze ogen maar dicht gedaan omdat we uit de riksja dreigden te vallen. Dit was een typisch Indonesische ervaring. met te veel mensen en met veel bagage in een riksja ingehaald worden door onze lachende medereizigers in een riksja met motor omgeven door brommertjes, bussen, auto’s en alle andere mogelijkheden van verkeersdeelnemers.

1. Trudy:
    20 april 2018
    Dat had ik wel even willen zien. Gelukkig kunnen jullie het navertellen.
  2. Rob Ingrid en Amy:
    20 april 2018
    Klinkt als een mooie ervaring 😉
    Prachtig die treinreis, zo zie je nog eens wat.
    Veel plezier 😘