26 april

4 mei 2018 - Sanur, Indonesië

De laatste dag van de rondreis over Java en aankomst op Bali.  Met de ferry van Ketapang naar Gilimanuk. Om 8:00 uur zitten we weer in de bus. Na 20 min zijn we op de ferry-Terminal waar we direkt de veerboot op kunnen. Na een uurtje zijn we aan de overkant en gaan we beginnen aan de laatste 200 km naar Sanur. We zien duidelijk verschil in de eilanden Java en Bali.

Om ong 16:45 komen we aan in Sanur bij het kantoor van Tui en Panorma. Hier nemen we afscheid van onze gids Sonja en het bus-team. We worden in kleine auto’s naar de diverse hotels gebracht. Wij gaan naar Prama Sanur Beach hotel. Dit is een prachtig 5 sterren resort aan het strand. Hier blijven we de volgende 9 nachten.

Van de komende 9 dagen is er weinig verslag. We hebben een heel mooie, maar ook intensieve rondreis gemaakt over Java. Heel veel gezien en erg genoten.

De komende dagen hebben we nog 2 excursies geboekt hier op Bali. Verder lekker luieren op het strand, lekker slenteren door de straatjes, genieten van alle culinaire dingen in ons hotel en daarbuiten.

Op zaterdag 5 mei gaan we vliegen van Denpasar (Bali) naar Jakarta. Daar een overstap en vervolgens met een tussenstop in Singapore naar Amsterdam waar we dan op zondag 6 mei om ong 9:00 uur aankomen.

Dan nog een taxirit naar huis vanwaar we terugzien op een geweldige vakantie

1. Gerrit:
    4 mei 2018
    Mooi hoor! Geniet van deze laatste vakantiedagen daar op Bali. Veilige vlucht morgen!!!