18 april

18 april 2018 - Bandung, Indonesië

Na een verkwikkende nachtrust zijn we om 6:30 uur gewekt. Na een overheerlijk en uitgebreid ontbijt om 8:00 met de bus vertrokken richting Bogor. Deze ochtend zien we ook een mooier gedeelte van Jakarta. Het is weer fascinerend hoe we hier door het verkeer komen. In Bogor een bezoek gebracht aan een botanische tuin.  We zijn begonnen met een kopje koffie en kregen daarna een rondleiding met een Nederlands sprekende gidstijdens de wandeling is een deelnemer van onze groep  onwel geworden. Later heeft hij zich weer bij de groep gevoegd. Na de wandeling met de bus verder gereden en, nog steeds in Bogor, gestopt voor de lunch. Na de lunch weer verder met bestemming Bandung. De totale reisafstand vandaag is ca 190 km we rijden over tolwegen,, maar die staan ook vol met file. Er schijnt op de alternatieve route een aardverschuiving te zijn geweest, zodat nu alle verkeer naar Bandung over die ene tolweg moet. Uiteindelijk om 19:20 uur bij het hotel.  We hebben weer een mooie kamer op de 10e verdieping. We hebben inmiddels met een aantal mensen contact gemaakt en zijn dan ook gezellig met z’n viertjes wezen eten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerrit:
    18 april 2018
    De vraag die ik kreeg was: hoe is de groep. Maar goed inmiddels vrienden gemaakt dus. Gezellig en geniet er van!!!
  2. Henk:
    18 april 2018
    Mooi om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Vraagje: wat voor werk doet een chauffeur als de bus niet rijdt?
  3. Danielle:
    18 april 2018
    Klinkt goed wereldreizigers. Fijn om te weten dat het goed gaat. X
  4. Rob Ingrid en Amy:
    18 april 2018
    Super leuk om zo een beetje mee te kunnen reizen met jullie. Bijgekomen van de verkeerd gevallen loempia? Veel plezier xxx